ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Προϊόντα
Ο πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνονται προϊόντα διαθέσιμα και προϊόντα μη διαθέσιμα.

ΑΜΕΣΑ: Αφορά ετοιμοπαράδοτα προϊόντα.

2 έως 3 ημέρες: Αφορά προϊόντα τα οποία υπάρχουν στην αποθήκη μας και αποστέλλονται σε 2 εώς 3 ημέρες.

Κατόπιν Παραγγελίας: Αφορά προϊόντα τα οποία δεν υπάρχουν σε απόθεμα και παραδίδονται μόνο κατόπιν παραγγελίας.

Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρία σχετικά, σε περίπτωση αισθητικών ελλατωμάτων εντός 10 ημερών. Μετά το πέρας των 10 ημερών θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.

Επιστροφές Προϊόντων Με Χρέωση Του Πελάτη
 Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο κατάστημα, είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της Gaitan Clima. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. . Δελτίο Αποστολής – Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής- Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Το προίον δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει πραγματοποιηθεί/προηγηθεί εγκατάσταση του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μέσα σε διάστημα (10) ημερολογιακών ημερών και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την αγορά.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Υπαναχώρηση
Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον το προιον δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει πραγματοποιηθεί/ προηγηθεί εγκαταστασή του στο χώρο του πελάτη και εφόσον ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.